I den stekheta värmen tvingade jag iväg mamma och pappa på utflykt till Koh Nang Yuan som ligger utanför Koh Tao. Super svettigt i en longtail båt(fortfarande förvånad att mamma hoppade på den utan några invändningar - som man hörde iallafall) det låter usper nära så vi hoppade av och åt en snabb lunch. Sedan var det bara att vandra upp för berget och låt mig tilllägga att det var typ över 40 grader om man räknar in luftfuktigheten osv. När man kom upp skulle man krätta upp för stenar och jag hade flipflop och pappa och jag var för svettiga så när han skulle ta emot mig upp så halkar jag och skrapar upp halva smalbenet på stenen, SUPER SKÖNT(inte) men vad gör man inte för fina bilder. Hur som helst var utsikten super fin men efter 1 minut där uppe rann svetten nått så oändligt mycket, har aldrig vart med om att det är så varmt!
Mamma vid lunchen
Påväg mot toppen!
Flipflop vänlig bro.
Utsikten
 
När vi kom ner igen hoppade vi direkt in i vattnet!!
Utsikten igen
Strand med vatten på båda sidor, dock var stranden inte så skön att gå på.
 

Kommentera

Publiceras ej